Forum Polish Bikers w UK Strona Główna Polish Bikers w UK
Miejsce Spotkan Polskich Motocyklistow w UK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sv650 rocznik 2000 - czy warto?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Polish Bikers w UK Strona Główna -> MOTOCYKLE KANAL OGOLNY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lenin




Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nottingham (long eaton)/Bialystok

PostWysłany: Wto 13:19, 12 Lut 2008    Temat postu: sv650 rocznik 2000 - czy warto?

witam

dopiero kilka miesiecy temu pozbylem sie mojej cbrki na koszt auta. niestety potrzebne mi bylo do pracy i trudno mi bylo usprawiedliwic trzymanie dwu pojazdow na raz. tym bardziej ze cbra coraz czesciej stala bo w ubieglym roku strasznie lalo. serce sie krajalo ze traci na wartosci a ja nawet nie korzystam za bardzo. jakies pomysly o zakupie domu tez nie pomagaly. ot i tyle wytrzymalem bez moto i jakis miesiac temu pomysl o zakupie jakiegos taniego moto zakielkowal w mej glowie. mial bys jakies tani obdrapany bandyta albo nawet yamka xjka aby nie pakowac za duzo kaski... z czasem apetyt rosl i oferty przegladane przekroczyly 1000 funciakow. juz nawet rozwazalem jakas r6 co mi sie zawsze marzyla, ale sam sie wreszcie sprowadzilem na ziemie. nie mialo byc az tak drogo... traf padl na sv650 bo.... bo... bo nigdy nie jezdzilem v-ka Wink a slyszalem sporo dobrego no i fajnie brzmi? hehe moja wiedza techniczna na tym sie konczy. pomocy? sprzecik jest jak w tytole z 2000 roku. jakies 15000 mil przebiegu. wyglada na zadbany i ma kilka bajerkow typu pelna owiewke do samego dolu, alpha dot, podgrzewane manetki itp. jasne ze najpierw go jeszcze sam z bliska obejrze - rdza, wycieki, ogolna prostosc itp. co apropo moto? bo suzuki jakos nie cieszy sie renoma wysokiej jakosci z tego co mi wiadomo... chyba ze sie myle i rozpowiadam jakies pogloski. kazda porada sie przyda. pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATTHEW




Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/London/Bristol

PostWysłany: Śro 19:35, 13 Lut 2008    Temat postu:

Czolem

Nie jezdzilem sprzetem, ale po CBR bedziesz odczuwal niedostatek mocy. Fajny dzwiek? Z doswiadczenia wiem, ze fajne V zaczynaja sie w okolicy 1 litra. Jezdzilem motocyklem Firebolt, ale to osobne story, bo ma on urok wibrujacej pralki marki Frania pedzacej na dwoch kolach - wibracje takie, ze mozna sie domyslac obrazow w lusterkach.
Do udanych V nalezy TL w wersji R. Z Hondy polecilbym SP1 lub 2 - lecz te moto nie naleza do low budget.
Odradzam Aprilia, Ducati i wynalazki Gagiva chociaz ta ostatnia zapozyczala silnik z TL wersji s i SV 650.
Honda ma w swojej ofercie od 97 roku VTR 1000. Pierwsze roczniki (97)mozna juz nabyc za ok.1500 funtow. Jesli chcesz bike na sezon to polecam. Jest troche paliwozerny, ale za to trwaly ( jak wszystkie Hondy ).
Mozna takze zaryzykowac z Yamaha TRX 850. Nie jest to V, ale ciekawostka w tym motocyklu polega na tym, ze czopy korbowodowe sa odwrucone o 270 stopni, co daje w efekcie symulacje pracy V. Dodatkowo jesli zalozysz aftermarket tlumiki, to mozna wyjatkowo sie pomylic co do konstrukcji silnika. Podobny silnik ma TDM 850, produkowana w "ciekawszej budzie"od 96 roku.
Polecam ten motocykl.
Wybor pozostawiam oczywiscie Tobie.
Osobiscie uwazam, ze 4 w rzedzie pozostanie on the top. Mam maly sentyment do tripla...
Jesli nie znajdziesz wlasciwej dla Ciebie V, zawsze mozna znalezc fajny dzwiek w dobrym wydechu DO CZWORKI W RZEDZIE... Very Happy


Pozdrawiam


Udanych poszukiwan i zakupu
matthew


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lenin




Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nottingham (long eaton)/Bialystok

PostWysłany: Czw 12:51, 14 Lut 2008    Temat postu:

hej starenki

dzieki za podpowiedzi. gdybym dysponowal wiekszym budzetem to tez chetnie bym sie wzial za jakiegos tysiaca... chociaz nie jestem pewien czy juz `doroslem`. niestety moj pomysl na moto jest taki: tanie i do latania w wolnym czasie, bo na codzien mam auto. troche wygodnicki sie zrobilem zeby pozbyc sie auta... a pakowac znow ponad 2 grandy w moto i dokladac co chwila jak do skarbonki... idealnie to bym wyrwal cos po szlifie, moze byc podrapane i wgniecone tu i uwdzie... aby prosto jechalo. przynajmniej zlodzieje nie beda sie czaic i ja nie bede mial zmartwienia. third party fire and theft i pojechali... czy ja za duzo sobie zycze? pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rymek




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin/Leicester

PostWysłany: Pon 13:39, 18 Lut 2008    Temat postu:

juz myslalem ze forum umarlo;)

Pozostaje mi tylko ja polecic. Sam jezdzilem taka przez rok i zero problemow. Z Matthew musze sie nie zgodzic, nawet 650 ze zmienionym tlumikiem brzmi niezle. Ma fajnie zestrojone przelozenia ktore w polaczeniu z v-ka sprawiaja ze silnik ciagnie juz od 2000 obrotow. Bedziesz zdziwniony jak rzadko trzeba zmieniac biegi podczas jazdy po miescie, wiem bo mam teraz gsxra i musze sie tym lewarkiem namachac zeby to chcialo sie kulac. Kolejny plus to szerokosc calego moto, jest wezszy od skuterow wiec z przecisnieciem sie pod swiatla nie ma zadnego problemu. Moja svka miala przejechane 28 tys mil i silnik mial sie dobrze. Czytalem na forum svki ze jakis amerykanim wykrecil cos w okolicach 100k mil zanim musial cokolwiek robic z nim robic. Ogolnie same plusy oprocz zawieszenia. Tyl daje jakos rade, ale przod to juz zupelnie cos innego. Miekkie, nurkujace jak z gabki. U mnie pomoglo wlozenie tuleji i zmiana oleju na gestrzy. pozaty, jestem pewny ze jak sie przejedziesz to i tak ci sie spodoba. Powodzenia z zakupem!!!

aha, moto wcale nie rdzewieje wikszosc elementow to aluminium, jedyne miejsce gdzie pjawilo sie troche rdzy to obudowa rozrusznika, jest umieszczony tuz za kolem wiec lapal wszelki syf z drogi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lenin




Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nottingham (long eaton)/Bialystok

PostWysłany: Pon 16:56, 18 Lut 2008    Temat postu:

dzieki za pomoc chlopaki. tak sie zagalopowalem z kupowaniem ze o malo nie lyknalem R1nki z 2003. akurat ten model z tego rocznika podoba mi sie najbardziej i to chyba moj wymarzony motocykl. na szczescie badz nieszczescie opamietalem sie w pore i stwierdzilem ze serce by mi sie krajalo gdyby takie moto stalo pod chmurka. niestety w tym momencie nie dysponuje garazem wiec dalem sobie spokoj, poczekam az troche ztanieja Wink. jak widac z podpisu poszedlem w sprawdzona i ekonomiczna opcje. udalo mi sie tuz za rogiem zlapac, moim zdaniem, niezla okazje. yamaha xj600N z 1999 roku 14000 przebiegu i zadbana super. akurat najrozsadniejszy rocznik bo po ostatecznych poprawkach. rdzy praktycznie nie dostrzegam, wszystko czysciutkie, wyciekow brak, skrzynia chodzi bardziej gladko nawet niz w moich poprzednich xj-tkach. wszystko udokumentowane itp itd. lekko ponizej tysiaca + jakies 140 na ubezpieczenie 3rd party f&theft z dodatkowym ubezp zdrowotnym i opieka prawna. nawet sobie kupilem instrukcje obslugi zeby samemu chociaz olej zmienic czy cos... bo do tej pory zawsze placilem komus. teraz fajnie by bylo samemu cos pogrzebac w granicach rozsadku i moich umiejetnosci (braku). pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATTHEW




Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/London/Bristol

PostWysłany: Śro 20:28, 20 Lut 2008    Temat postu:

Witam

No i koniecznie zmiana wydechu i bedzie grzmial jak V Laughing
4 W RZEDZIE !!!!!!

Pozdrawiam

matthew


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Polish Bikers w UK Strona Główna -> MOTOCYKLE KANAL OGOLNY Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin