Forum Polish Bikers w UK Strona Główna Polish Bikers w UK
Miejsce Spotkan Polskich Motocyklistow w UK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jeszcze jeden
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Polish Bikers w UK Strona Główna -> ZORKI i ZENITY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dioblik




Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik/Londyn

PostWysłany: Pią 18:31, 10 Paź 2008    Temat postu: Jeszcze jeden

Czy to wymaga komentarza ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paluh




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin/waltham cross

PostWysłany: Pią 19:06, 10 Paź 2008    Temat postu:

,........mysle ze tak ale jakos niemoge nic sklepac ......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomus




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Manchester/Wilmslow

PostWysłany: Pią 19:35, 10 Paź 2008    Temat postu:

Blackbird - tylko dla wybranych Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jasiorex




Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London/Rybnik

PostWysłany: Sob 1:32, 11 Paź 2008    Temat postu:

dzielo sztuki, albo wybryk natury;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurim




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Londyn N22

PostWysłany: Sob 12:44, 11 Paź 2008    Temat postu:

Aaatam. Wybryk natury to Suzuki B-King...chciałby ktoś cisnąć na maxa naked`em?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomus




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Manchester/Wilmslow

PostWysłany: Sob 13:28, 11 Paź 2008    Temat postu:

Na hamowni to "se mozna" cisnac Laughing

Taka pojemnosc i co... Shocked ...i tak zabraklo mu jednego konia do bawola Cool Laughing

Wszystkie suzuki to sprzet dla mas. Tak jak opel wsrod samochodow.
Dla przykladu zobacz Vmaxa to dopiero golas z klasa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joebarAce
Administrator



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: belchatow/cambridge

PostWysłany: Sob 14:43, 11 Paź 2008    Temat postu:

hmmm... mialem BKinga na dwa weekendy, zrobilem nim 2 tys km. Zlego slowa nie powiem. Wg mnie najfajnieszy motocykl jakim mialem ostatnio okazje posmigac wliczajac w grona 'przegranych' Hayabuse. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurim




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Londyn N22

PostWysłany: Nie 1:03, 12 Paź 2008    Temat postu:

Tomus napisał:
Na hamowni to "se mozna" cisnac Laughing

Taka pojemnosc i co... Shocked ...i tak zabraklo mu jednego konia do bawola Cool Laughing

Wszystkie suzuki to sprzet dla mas. Tak jak opel wsrod samochodow.
Dla przykladu zobacz Vmaxa to dopiero golas z klasa Wink


Od kiedy Bawoł ma 185KM? (na hamowni wykazuje około 140KM jeśli dobrze pamiętam z filmu Fast Bikes Magazine Calais to Cannes)

No i od kiedy Opel wśród samochodów wymiata innych osiągami od połowy lat 80-tych?
Very Happy Very Happy Very Happy

Nowy V-max to odświeżany kotlet, co z tego że ma 200KM skoro prędkośc max. to bodajże 240km/h? Moja dawna Suzuki RF600R leciała tyle..a miała tylko 98KM. Very Happy

Krótko mówiąc:
Honda - jakość wykoania (oprócz palących się alternatorów, topniejących paneli i przegrzewania silnika)
Suzuki - osiagi/prędkość/design
Yamaha - design
Kawasaki - skąd oni się urwali?
Very Happy Very Happy Very Happy

A tu taki lajtowa jazda po torze nowym B-King`iem. Spokojnie, trzeba się wczuć w nowe moto itp.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez qurim dnia Nie 1:08, 12 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomus




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Manchester/Wilmslow

PostWysłany: Nie 11:14, 12 Paź 2008    Temat postu:

Czyzbys jakies Suzuki ujezdzał że sie tak podniecasz Question
Obejrzyj jeszcze raz swój filmik 163bhp at the rear wheel Wink
DZIESIECIOLETNI bawól ma 164 Razz

Swoją drogą jesli według Ciebie opel wymiata osiagami Laughing to chyba nie mamy o czym gadac Laughing
A od dobrych 20lat Honda kolego wygrywa prawie wszystkie wyscigi i prowadzi w prawie wszystkich klasyfikacjach generalnych zarówno konstruktorów jak i osiągów Wink
Nawet mój faworyt Rossi odkąd sie przesiadł na Yamahe...aż sie płakać chce Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurim




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Londyn N22

PostWysłany: Nie 13:43, 12 Paź 2008    Temat postu:

Aż z ciekawości luknąłem jeszcze raz na film z płyty i test na hamowni:
Yamaha R1 z pierwszej serii - 136KM
ZZR 1100 - 138KM
CBR1100XX - 139KM
Hayabusa - 157KM

Very Happy

A ów film to produkcja Fast Bikes Magazine kiedy to wybrali się w wycieczkę z UK na południe Francji aby określić który jest "The baddest, rudest motorcycle in the Milky Way...." Ogólnie to cały film o ciśnięciu na maxa, wyścigach na autostradzie, szaleństwach i szorowaniu kolan na górskich serpentynach. Polecam ten film. Profesjonalna jazda i realne video. Trudno go znaleźć w necie, na YT mam tylko kawałek spotu ale czerstwa jakość, oryg. film jest w super jakości.
[link widoczny dla zalogowanych]

A Suzuki już nie jeżdżę. Ale jeździłem. Ale Hondy nigdy nie lubiłem bo nie mogłem żadnych zalet znależć w nich. Ot, prawie tak dobre jak Suzuki tylko że bez duszy. Very Happy
pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horus




Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:12, 12 Paź 2008    Temat postu:

Oj dziewczyny!! Widze,ze musze po golych dupach wystrzelac!!

Jeszcze raz mi ktos powie zle slowo o Kawasaki !!

Przerobilem dwa KXy i ostatniego z nich wspominam chyba najlepiej !!
Moze maja jakies tam swoje chimery-ogolnie Kawasaki-ale jest to dla mnie jak najbardziej marka z klasa !! Jak ktos lata Kawa,to wiadomo,ze ma jaja !! Nie wybral kolejnej moto-pompy do gowna jaka jest Honda !!

Honda nigdy nie zrobila motocykla z jajami !! Wszystko jest masowka,pod duuuuuza rzesze ludzi.

Suzuki? No ci sa juz lepsi. Yamaha? Oni tez popelnili pare dobrych sprzetow.

Poza tym,jak Honda jest taka the best to dlaczego w moto gp rzadzi Yami? Na Dakarze KTM? Ostatnio Honda byla niezla na AMA Motocross,choc poprzednio KAwasaki wygrywalo wszystko przez dobre 4lata...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurim




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Londyn N22

PostWysłany: Nie 15:17, 12 Paź 2008    Temat postu:

Eeetam. Nie mówimy źle o Kawasaki bo szkoda słów w ogóle. Smile

Ja tam najbardziej lubię z Kawy...fusy na dnie szklanki...

A tak na serio to lubię ZXR750, GPX1000RX (chyba takie ma oznaczenie) i ZZR1100 (gdyby nie te czerstwe panewki).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joebarAce
Administrator



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: belchatow/cambridge

PostWysłany: Nie 21:25, 12 Paź 2008    Temat postu:

Lato 2006. To bylo tak. Dwa motocykle na hamowni. Pierwszy moj XX gaznikowy przebieg 90tys mil., jako drugi robi podejscie XX kumpla Robsona, wtryskowy, przebieg 6tys mil. Ta sama hamownia, jeden po drugim.

Wyniki... po 126 KM na tylnych kolach - toczka w toczke (jak to ruscy mowia). Do tego okazalo sie sie, ze licznik XXa jest wysoko optymistyczny i kiedy pokazywal cyfrowe 193 mile/h to hamownia zmierzyla mu jedyne 170 mph. Wydruki mam do dzis dzien gdzies poskanowane.

Panowie - Power Commander polecam...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomus




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Manchester/Wilmslow

PostWysłany: Nie 21:48, 12 Paź 2008    Temat postu:

Nie chce nic nikomu udowadniac bo sam mam troche zastrzeżen do Bawoła(idealny nie jest) ale to troche dziwne bo mam(miałem) wykres z hamowni do Horneta 600cc z wydechem Quill i było 100KM
A bawół 1100cc ma tylko 126 Question
Albo cos z tą hamownią albo te bawoły jakies felerne Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomus dnia Nie 21:50, 12 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurim




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Londyn N22

PostWysłany: Nie 22:16, 12 Paź 2008    Temat postu:

No wiesz...dane producenta to nie to samo co każde moto na drodze. Producent bierze do testu najbardziej wygłaskany silnik, ma idealne warunki atmosferyczne, olej i inne bajery. Mierzą jego osiągi i podają jako oficjalne. A na linii produkcyjnej nie każda cześć jest taka sama. Moga też podawać moc KM np. na wale silnika a tam bedzie sporo więcej. Sam alternator zabiera sporo mocy, zjawisko tarcia elementów też zabiera itd.
Do tego pomiar mocy może być dokonany wg. róznych norm np. DIN czy SAE a one się różną sposobem pomiaru.
Tak czy inaczej - dane producenta zawsze mają jakiś nadmiar. Ale fajnie wyglądają na papierze np. gdy widzę że nowy GSX-R1000 ma np.186KM. Kozak co nie? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Polish Bikers w UK Strona Główna -> ZORKI i ZENITY Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin